
شرایط گارانتی کنسولهای بازی تحت پوشش فروشگاه پلاس سیستم
1. دستگاههای تحت گارانتی فروشگاه پلاس سیستم دارای 12 ماه خدمات پس از فروش میباشند.
2. خدمات گارانتی فروشگاه پلاس سیستم فقط با ارائه کارت ضمانتنامه قابل اجرا است، لذا در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.
3. دستگاهی شامل خدمات این گارانتی است که سریال آن از قبل در سیستم سامانه شرکت فروشگاه پلاس سیستم درج شده باشد.
4. خدمات فروشگاه پلاس سیستم در دوره گارانتی شامل اجرت و قطعات میباشد.
5. گارانتی فروشگاه پلاس سیستم فقط به منظور تعمیر سختافزار دستگاه معیوب است و رفع مشکلات نرمافزاری مشمول ضمانت نیست.
مواردی که شامل گارانتی نشده و یا باعث ابطال گارانتی میشود:
1. هر نوع خرابی که منشأ بیرونی داشته باشد (ضربه، شکستگی، آبخوردگی، گرد و غبار شدید، صدمات ناشی از حملونقل، نوسانات برق، آسیب از حوادث طبیعی و ...) مشمول این ضمانت نمیباشد.
2. استفاده نادرست از دستگاه، دستکاری یا اقدام به تعمیر توسط تعمیرکار غیرمجاز، همچنین خارج کردن دستگاه از حالت عادی، همانند روت کردن، هک کردن، خاموش نمودن هنگام آپدیت یا نصب نرمافزار، دستگاه را از گارانتی خارج مینماید.
3. ضمانتنامه فاقد سریال و هولوگرام (GTC) فاقد اعتبار است.
4. مخدوش یا ناقص بودن ضمانتنامه، سریال یا هولوگرام، این ضمانتنامه را باطل میکند.
5. در صورت نصب بازیهای کرک (Crack) شده، کپی و یا هک شده، فروشگاه پلاس سیستم هیچگونه تعهدی نسبت به نگهداری و حفظ آن نداشته و اگر خرابی دستگاه به علت نصب اینگونه بازیها باشد، این خرابی شامل گارانتی نمیشود.
6. نصب هرگونه اکانت فیک، کپیخور نمودن دستگاه، گارانتی را باطل مینماید.
7. هارد دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
8. کلیه لوازم جانبی (باتری، هدفون، دسته و ...) و خرابیهای ناشی از آن مشمول ضمانت نمیباشد.
9. فروشگاه پلاس سیستم هیچ تعهدی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات موجود در دستگاه ندارد.
خدمات پس از فروش فروشگاه پلاس سیستم